POSITIVE_NEWS_casopis_CMYK_final_WEB - page 43

Vo
firme Positive sa dôsledne
venujeme obom týmto zložkám. Na otázku
„ako?“nájdete odpoveď vo vizuáloch našich projek-
tov webových stránok a celého komunikačného príslušen-
stva pre maklérov, finančných agentova poisťovne. Našou ideou tu
je vytvoriť takú sériu ponukových modelov, v ktorých sa funkcionalita
snúbi s estetikou a vtipom. Na tejto úlohe pracovali mladí slovenskí výtvar-
níci, absolventi Vysokej školy výtvarných umení v Bratislave. Použili tu rozma-
nité výtvarné techniky, počnúc kresbou a maľbou, cez fotografiu a fotomontáž
až po počítačovú grafiku. Ich mladý pohľad na svet sa nebránil humoru a pôsobivej
prítomnosti výtvarnej reči. Dizajn je takpovediac esenciou každej webovej stránky.
Firma Positive sa snaží robiť veci lepšie. Preto aj do webového dizajnu prináša umenie.
Túto mimoriadnu pridanú hodnotu sa snaží pre zákazníkov zabezpečiť práve spomí-
naný tím umelcov, výtvarníkov a dizajnérov. Na nasledujúcich stranách ukazujeme
konkrétne modelové riešenia celej korporátnej identity v mock-upoch, ktoré obsahu-
jú všetky potrebné náležitosti, ako je hlavičkový
papier, logo firmy, vizitka, pečiatka, pero s vizuálom firmy, reklamné banery atď.,
skrátka kompletné „vybavenie“.Predstavované modely sú, prirodzene, ladené
všeobecne, stačí však len dosadiť do nich identitu konkrétneho subjektu.
Zároveň slúžia ako ukážka toho, v akej podobe môže byť váš model webu
a príslušenstva na konkrétnu objednávku. Aj tu platí: „Pracujeme
na tejto dobe primeranom rýchlostnom stupni, ale zároveň na
vysokej estetickej až umeleckej úrovni, hľadiac na tento
svet s pozitívnymmyslením.“
Mgr. art. Marína Pavlovičová
Art director
Positive NEWS
1/2014
43
V treťom tisícročí našu komunikáciu charakterizuje
predovšetkým rýchlosť. Stále častejšie si však uvedomujeme, že tu nestačí len
akési chladné technické zaraďovanie rýchlostných stupňov.
Aj v dnešnej dobe je centrom komunikácie človek so srdcom
a zmyslom pre krásu. Takže informácie neobsahujú len vecnú
odpoveď na otázku „čo?”, ale aj to „ako?“.
PROJEKTY
VIZUÁLNEJ
IDENTITY
1...,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42 44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,...84
Powered by FlippingBook